The Golden Book of Romanian Public Relations. 15 ani de practica si reperele unei industrii | Dana Oancea, James E. Grunig, Aneta Bogdan

Intemeiata pe cele mai reprezentative exemple de buna practica intalnite in istoria de 15 ani a competitiei Romanian PR Award, The Golden Book of Romanian Public Relations este primul demers colaborativ de anvergura al industriei locale de comunicare, reprezentand un efort editorial fara precedent, o incercare de a „strange randurile“ si de a reflecta critic asupra conceptelor si valorilor de breasla. Structurata in 18 arii de expertiza, cartea recupereaza si ofera publicului cazuistica locala din ultimii 15 ani si adauga, in acelasi timp, o colectie extinsa de idei si opinii despre practica actuala si viitorul profesiei de relatii publice. In alcatuirea acestui volum au fost implicati nu mai putini de 52 de editorialisti, practicieni in comunicare, din domenii dintre cele mai diverse, fapt ce confera volumului anvergura unui adevarat manual practic si un companion in analiza si studiul practicii locale de relatii publice. Volumul este deschis de condeiul a doi distinsi autori consacrati – James E. Grunig, profesor emerit al Universitatii Maryland, si Aneta Bogdan, un nume de referinta in brandingul romanesc. „Cartea porneste de la o convingere simpla care mi s-a relevat dupa mai bine de 15 ani de implicare in proiecte ample ale industriei. Relatiile publice nu pot fi practicate ca profesie, ca functie de management acceptata de organizatii si societate, fara ca practicienii sa detina un corp de cunostinte solid, bazat pe studiu, dialog si exercitiul reflectiei.“ – Dana Oancea, editor coordonator.

Descriere

The Golden Book of Romanian Public Relations. 15 ani de practica si reperele unei industrii | Dana Oancea, James E. Grunig, Aneta Bogdan

Intemeiata pe cele mai reprezentative exemple de buna practica intalnite in istoria de 15 ani a competitiei Romanian PR Award, The Golden Book of Romanian Public Relations este primul demers colaborativ de anvergura al industriei locale de comunicare, reprezentand un efort editorial fara precedent, o incercare de a „strange randurile“ si de a reflecta critic asupra conceptelor si valorilor de breasla. Structurata in 18 arii de expertiza, cartea recupereaza si ofera publicului cazuistica locala din ultimii 15 ani si adauga, in acelasi timp, o colectie extinsa de idei si opinii despre practica actuala si viitorul profesiei de relatii publice. In alcatuirea acestui volum au fost implicati nu mai putini de 52 de editorialisti, practicieni in comunicare, din domenii dintre cele mai diverse, fapt ce confera volumului anvergura unui adevarat manual practic si un companion in analiza si studiul practicii locale de relatii publice. Volumul este deschis de condeiul a doi distinsi autori consacrati – James E. Grunig, profesor emerit al Universitatii Maryland, si Aneta Bogdan, un nume de referinta in brandingul romanesc. „Cartea porneste de la o convingere simpla care mi s-a relevat dupa mai bine de 15 ani de implicare in proiecte ample ale industriei. Relatiile publice nu pot fi practicate ca profesie, ca functie de management acceptata de organizatii si societate, fara ca practicienii sa detina un corp de cunostinte solid, bazat pe studiu, dialog si exercitiul reflectiei.“ – Dana Oancea, editor coordonator.

The Golden Book of Romanian Public Relations. 15 ani de practica si reperele unei industrii | Dana Oancea, James E. Grunig, Aneta Bogdan

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

 

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand