Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca – Audiobook | Richard Koch

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca (The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch, reprezinta un ghid plin de informatii utile, inedite, care nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca niciunui antreprenor sau angajat ambitios.Audiobookul va introduce in lumea afacerilor-star si va prezinta sapte pasi necesari pentru crearea unei noi companii-star. Ce este o afacere-star? Acest tip de afacere este liderul nisei sale de piata. Dar cum se defineste nisa de piata? Pentru ca o nisa sa fie o piata separata, trebuie sa aiba clienti diferiti, produse sau servicii diferite si un mod de a instrumenta afaceri diferit de cel al pietei principale sau al altor nise de piata.Abilitatea dumneavoastra, volumul de munca depus, amestecul de oameni potriviti sunt factorii care va determina succesul? Nu. Raspunsul util este: „pozitionarea, pozitionarea, pozitionarea”.O afacere-star opereaza intotdeauna pe o piata in ascensiune rapida. Richard Koch spune ca in cele cinci afaceri-star ale sale, profitul total a valorat de zece ori banii investiti. Niciuna dintre investitiile-star ale sale nu a dat gres. Cel mai scazut profit a fost putin peste dublul banilor investiti.Pozitia de lider al nisei presupune ca acea companie si produsele sale sunt preferate de catre clientii nisei respective. O firma de prim nivel ar trebui sa aiba preturi mai mari sau costuri mai mici decat o companie similara care o urmeaza. Preturi mai mari, deoarece clientii prefera produsul, iar costuri mai mici, intrucat firma poate sa-si distribuie costurile fixe asupra unui volum mult mai mare de tranzactii decat competitorii sai.Richard Koch a dobandit o avere imensa, de multe ori in urma unei investitii initiale in companii pe care le-a infiintat, le-a facut rentabile sau le-a ajutat sa se extinda decisiv – printre acestea se numara Filofax, restaurantele Belgo, Plymouth Gin si Betfair (cea mai mare si mai profitabila companie de jocuri de noroc pe internet). Este autorul unor celebre carti de afaceri, printre care Principiul 80/20, care s-a vandut in peste 700000 de exemplare in intreaga lume si a fost tradusa in 24 de limbi.Cea mai longeviva companie-star este „Coca-Cola Company”, inregistrata in 1888 si care a avut o pozitie solida pana in anii ’90 ai secolului trecut. De asemenea, McDonald’s este unul dintre marile staruri ale afacerilor. In 1940, Dick si Mac McDonald au deschis o cafenea in San Bernardino, California. Compania a introdus propriul sistem rapid de servire, o linie de productie simplificata pentru hamburgeri, oferind lumii un nou tip de restaurant, magazinul de hamburgeri cu profil fast-food.Companiile-star sunt rare. Cerintele sunt apasatoare. Insa aveti un avantaj urias daca stiti ce cautati si daca puteti respinge simplu si rapid marea majoritate a propriilor idei si ale prietenilor. Cea mai mare parte a managerilor „straluciti” si a antreprenorilor „super-eroi” realizeaza miracole nu datorita stralucirii lor, ci fiindca se afla la locul potrivit in momentul potrivit.Starurile reprezinta sub 5% din totalul companiilor dintotdeauna. Dar starurile contribuie cu peste 95% din valoarea pe termen lung si probabil cu cel putin 120% din banii generati vreodata….

SKU: 452307 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca – Audiobook | Richard Koch

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca (The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch, reprezinta un ghid plin de informatii utile, inedite, care nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca niciunui antreprenor sau angajat ambitios.Audiobookul va introduce in lumea afacerilor-star si va prezinta sapte pasi necesari pentru crearea unei noi companii-star. Ce este o afacere-star? Acest tip de afacere este liderul nisei sale de piata. Dar cum se defineste nisa de piata? Pentru ca o nisa sa fie o piata separata, trebuie sa aiba clienti diferiti, produse sau servicii diferite si un mod de a instrumenta afaceri diferit de cel al pietei principale sau al altor nise de piata.Abilitatea dumneavoastra, volumul de munca depus, amestecul de oameni potriviti sunt factorii care va determina succesul? Nu. Raspunsul util este: „pozitionarea, pozitionarea, pozitionarea”.O afacere-star opereaza intotdeauna pe o piata in ascensiune rapida. Richard Koch spune ca in cele cinci afaceri-star ale sale, profitul total a valorat de zece ori banii investiti. Niciuna dintre investitiile-star ale sale nu a dat gres. Cel mai scazut profit a fost putin peste dublul banilor investiti.Pozitia de lider al nisei presupune ca acea companie si produsele sale sunt preferate de catre clientii nisei respective. O firma de prim nivel ar trebui sa aiba preturi mai mari sau costuri mai mici decat o companie similara care o urmeaza. Preturi mai mari, deoarece clientii prefera produsul, iar costuri mai mici, intrucat firma poate sa-si distribuie costurile fixe asupra unui volum mult mai mare de tranzactii decat competitorii sai.Richard Koch a dobandit o avere imensa, de multe ori in urma unei investitii initiale in companii pe care le-a infiintat, le-a facut rentabile sau le-a ajutat sa se extinda decisiv – printre acestea se numara Filofax, restaurantele Belgo, Plymouth Gin si Betfair (cea mai mare si mai profitabila companie de jocuri de noroc pe internet). Este autorul unor celebre carti de afaceri, printre care Principiul 80/20, care s-a vandut in peste 700000 de exemplare in intreaga lume si a fost tradusa in 24 de limbi.Cea mai longeviva companie-star este „Coca-Cola Company”, inregistrata in 1888 si care a avut o pozitie solida pana in anii ’90 ai secolului trecut. De asemenea, McDonald’s este unul dintre marile staruri ale afacerilor. In 1940, Dick si Mac McDonald au deschis o cafenea in San Bernardino, California. Compania a introdus propriul sistem rapid de servire, o linie de productie simplificata pentru hamburgeri, oferind lumii un nou tip de restaurant, magazinul de hamburgeri cu profil fast-food.Companiile-star sunt rare. Cerintele sunt apasatoare. Insa aveti un avantaj urias daca stiti ce cautati si daca puteti respinge simplu si rapid marea majoritate a propriilor idei si ale prietenilor. Cea mai mare parte a managerilor „straluciti” si a antreprenorilor „super-eroi” realizeaza miracole nu datorita stralucirii lor, ci fiindca se afla la locul potrivit in momentul potrivit.Starurile reprezinta sub 5% din totalul companiilor dintotdeauna. Dar starurile contribuie cu peste 95% din valoarea pe termen lung si probabil cu cel putin 120% din banii generati vreodata….

Principiile unei afaceri-star. Cum pot acestea sa te imbogateasca – Audiobook | Richard Koch

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

 

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand