Pachet Ghidul liderului exceptional

Descătușarea potențialului MICHAEL K. SIMPSON este, de mai bine de douăzeci şi cinci de ani, unul dintre cei mai importanți experți în consiliere pentru liderii companiilor de pe întreg mapamondul. Autor, conferenţiar, consultant și consultant senior la FranklinCovey, a ţinut cursuri universitare timp de trei ani şi a predat la Summitul Liderilor Executivi. Printre clienții lui Michael K. Simpson se regăsesc companii de top precum: Marriott, GE Capital, Frito-Lay, Lilly, Nike, John Deere, ExxonMobil, Hewlett Packard, HSBC Bank, Highmark, Prudential, ING, TE Connectivity și Coca-Cola. Michael K. Simpson a mai fost consultant principal la PricewaterhouseCoopers şi a deținut poziții în conducerea executivă în cadrul a două companii tehnologice majore, ca vicepreședinte al Departamentului vânzări și vicepreședinte al Departamentului de dezvoltare a afacerilor. Autorul are diplomă de masterat în comportament organizațional obţinută la Columbia University și diplomă de licență în relații internaționale obţinută la Brigham Young University. Michael K. Simpson este, de mai bine de douăzeci și cinci de ani, unul dintre cei mai importanți experți în consiliere pentru liderii companiilor de pe întreg mapamondul. Autor, conferențiar, consultant și consultant senior la FranklinCovey, a ținut cursuri universitare timp de trei ani și a predat la Summitul Liderilor Executivi. Printre clienții lui Michael K. Simpson se regăsesc companii de top precum: Marriott, GE Capital, Frito-Lay, Lilly, Nike, John Deere, ExxonMobil, Hewlett Packard, HSBC Bank, Highmark, Prudential, ING, TE Connectivity și Coca-Cola. Vă place sau nu, dacă sunteți lider, aveți datoria de a vă îndruma angajații. Coachingul eficient poate face minuni în privința succesului unei companii! Michael K. Simpson identifică șapte competențe pe care orice lider trebuie să le posede și să le insufle celor pe care îi conduce: construirea încrederii, contestarea paradigmelor, claritatea strategică, execuția ireproșabilă, oferirea unui feedback eficient, descătușarea talentului și ridicarea nivelului mediu. Cărțile acestea sunt lecții de viață. Pentru noi toți. Ce înseamnă să fii un lider bun Daniel Goleman se numără printre cei mai influenţi zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategică), iar The Wall Street Journal l-a inclus în clasamentul celor mai marcanţi zece gânditori preocupaţi de economie. Articolul What Makes a Leader? ( Ce înseamnă să fii un lider bun? ), scris în 1998, care dă şi titlul acestei cărţi şi pe care îl găsiţi integral în primul capitol, se află în Top 10 al celor mai citite şi mai apreciate texte publicate de Harvard Business Review. Cercetările mele, alături de alte studii recente, sugerează că inteligenţa emoţională este o condiţie sine qua non a succesului în leadership. Un om poate avea cea mai bună pregătire din lume, o minte pătrunzătoare şi toate ideile bune la el, dar, fără inteligenţă emoţională, tot nu va fi un lider excepţional. Daniel Goleman Cånd i se cere cuiva să definească liderul ideal, sunt menţionate calităţi precum inteligenţa, rezistenţa, hotărårea, viziunea — atribute asociate, în mod tradiţional, cu leadershipul. Asemenea abilităţi sunt necesare, dar insuficiente pentru un lider. Studiile realizate de Daniel Goleman, în care au fost incluse în jur de două sute de companii mari, indică faptul că inteligenţa emoţională poate fi însuşirea-cheie care îi distinge pe liderii cu performanţe înalte de liderii mediocri. Harvard Business Review Daniel Goleman arată care sunt, în lumea afacerilor, cele mai importante trăsături ale fiecărui tip de leadership, explică diferenţa dintre a fi deştept şi a fi înţelept, prezintă cele trei feluri de concentrare a atenţiei necesare unui lider bun şi defineşte cu acurateţe ce înseamnă să fii lider. forbes. Daniel Goleman a introdus conceptul de inteligenţă emoţională (IE) în lumea afacerilor prin intermediul unui articol publicat în 1998 în Harvard Business Review. De atunci, psihologul american a scris numeroase articole despre importanţa IE în economie şi, mai ales, despre rolul ei în formarea liderilor de succes. Acest volum le reuneşte pe cele mai relevante dintre ele. Autorul prezintă cåteva ingrediente-cheie ale succesului unui lider şi le dă o veste bună tuturor celor care vor să facă un pas înainte în carieră: oricine poate deveni un lider bun dacă îşi dezvoltă abilităţile specifice inteligenţei emoţionale şi sociale. Pe långă descrierea strategiilor necesare în formarea şi îmbunătăţirea competenţelor ce ţin de IE, Daniel Goleman explică şi bazele neurologice ale acestora, dånd cåteva indicii despre felul în care fundamentele biologice pot susţine un leadership eficient

SKU: 50203 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Pachet Ghidul liderului exceptional

Descătușarea potențialului MICHAEL K. SIMPSON este, de mai bine de douăzeci şi cinci de ani, unul dintre cei mai importanți experți în consiliere pentru liderii companiilor de pe întreg mapamondul. Autor, conferenţiar, consultant și consultant senior la FranklinCovey, a ţinut cursuri universitare timp de trei ani şi a predat la Summitul Liderilor Executivi. Printre clienții lui Michael K. Simpson se regăsesc companii de top precum: Marriott, GE Capital, Frito-Lay, Lilly, Nike, John Deere, ExxonMobil, Hewlett Packard, HSBC Bank, Highmark, Prudential, ING, TE Connectivity și Coca-Cola. Michael K. Simpson a mai fost consultant principal la PricewaterhouseCoopers şi a deținut poziții în conducerea executivă în cadrul a două companii tehnologice majore, ca vicepreședinte al Departamentului vânzări și vicepreședinte al Departamentului de dezvoltare a afacerilor. Autorul are diplomă de masterat în comportament organizațional obţinută la Columbia University și diplomă de licență în relații internaționale obţinută la Brigham Young University. Michael K. Simpson este, de mai bine de douăzeci și cinci de ani, unul dintre cei mai importanți experți în consiliere pentru liderii companiilor de pe întreg mapamondul. Autor, conferențiar, consultant și consultant senior la FranklinCovey, a ținut cursuri universitare timp de trei ani și a predat la Summitul Liderilor Executivi. Printre clienții lui Michael K. Simpson se regăsesc companii de top precum: Marriott, GE Capital, Frito-Lay, Lilly, Nike, John Deere, ExxonMobil, Hewlett Packard, HSBC Bank, Highmark, Prudential, ING, TE Connectivity și Coca-Cola. Vă place sau nu, dacă sunteți lider, aveți datoria de a vă îndruma angajații. Coachingul eficient poate face minuni în privința succesului unei companii! Michael K. Simpson identifică șapte competențe pe care orice lider trebuie să le posede și să le insufle celor pe care îi conduce: construirea încrederii, contestarea paradigmelor, claritatea strategică, execuția ireproșabilă, oferirea unui feedback eficient, descătușarea talentului și ridicarea nivelului mediu. Cărțile acestea sunt lecții de viață. Pentru noi toți. Ce înseamnă să fii un lider bun Daniel Goleman se numără printre cei mai influenţi zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategică), iar The Wall Street Journal l-a inclus în clasamentul celor mai marcanţi zece gânditori preocupaţi de economie. Articolul What Makes a Leader? ( Ce înseamnă să fii un lider bun? ), scris în 1998, care dă şi titlul acestei cărţi şi pe care îl găsiţi integral în primul capitol, se află în Top 10 al celor mai citite şi mai apreciate texte publicate de Harvard Business Review. Cercetările mele, alături de alte studii recente, sugerează că inteligenţa emoţională este o condiţie sine qua non a succesului în leadership. Un om poate avea cea mai bună pregătire din lume, o minte pătrunzătoare şi toate ideile bune la el, dar, fără inteligenţă emoţională, tot nu va fi un lider excepţional. Daniel Goleman Cånd i se cere cuiva să definească liderul ideal, sunt menţionate calităţi precum inteligenţa, rezistenţa, hotărårea, viziunea — atribute asociate, în mod tradiţional, cu leadershipul. Asemenea abilităţi sunt necesare, dar insuficiente pentru un lider. Studiile realizate de Daniel Goleman, în care au fost incluse în jur de două sute de companii mari, indică faptul că inteligenţa emoţională poate fi însuşirea-cheie care îi distinge pe liderii cu performanţe înalte de liderii mediocri. Harvard Business Review Daniel Goleman arată care sunt, în lumea afacerilor, cele mai importante trăsături ale fiecărui tip de leadership, explică diferenţa dintre a fi deştept şi a fi înţelept, prezintă cele trei feluri de concentrare a atenţiei necesare unui lider bun şi defineşte cu acurateţe ce înseamnă să fii lider. forbes. Daniel Goleman a introdus conceptul de inteligenţă emoţională (IE) în lumea afacerilor prin intermediul unui articol publicat în 1998 în Harvard Business Review. De atunci, psihologul american a scris numeroase articole despre importanţa IE în economie şi, mai ales, despre rolul ei în formarea liderilor de succes. Acest volum le reuneşte pe cele mai relevante dintre ele. Autorul prezintă cåteva ingrediente-cheie ale succesului unui lider şi le dă o veste bună tuturor celor care vor să facă un pas înainte în carieră: oricine poate deveni un lider bun dacă îşi dezvoltă abilităţile specifice inteligenţei emoţionale şi sociale. Pe långă descrierea strategiilor necesare în formarea şi îmbunătăţirea competenţelor ce ţin de IE, Daniel Goleman explică şi bazele neurologice ale acestora, dånd cåteva indicii despre felul în care fundamentele biologice pot susţine un leadership eficient

Pachet Ghidul liderului exceptional

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

 

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand