Opere IV.o recenzie literara.discursuri edificatoare in spirit divers | Soren Kierkegaard

„Volumul de fata cuprinde, pentru prima data in limba romana, in traducere dupa editia critica daneza, doua scrieri publicate de Søren Kierkegaard sub propriul nume in 1846 — O recenzie literara si Discursuri edificatoare in spirit divers.Desi apartinand unor domenii diferite — critica literara si teologie —, cele doua texte au trasaturi comune: amara critica a tendintelor epocii moderne si a judecatii multimii nivelatoare, discutarea raportului dintre interior si exterior, sau dintre vorbire, tacere si palavrageala, descrierea sinelui aflat in conflict cu structurile sociale, a suferintelor celui care se alege pe sine, a ingrijorarii, dar si a posibilitatii unor relatii autentice cu semenii, care sa nu duca la pierderea individualitatii. Prima scriere e predominant sociologica, a doua tine mai ales de domeniul eticii crestine, dar perspectivele se intalnesc. O recenzie literara ofera cititorului intalnirea cu concepte care aveau sa influenteze gandirea lui Martin Heidegger, Karl Jaspers, Martin Buber, Theodor W. Adorno si Ludwig Wittgenstein, in timp ce Discursurile edificatoare in spirit divers stau marturie pentru profunzimea omiletica si rafinamentul oratoric ale autorului: paginile despre crinii de pe camp si pasarea din cer sunt considerate printre cele mai frumoase si mai inaltatoare din opera lui Kierkegaard.“ (Ana-Stanca Tabarasi-Hoffmann)

SKU: 2328699 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand