Motivatie si personalitate Ed. 2013 | Abraham H. Maslow

Motivatie si personalitate reprezinta consemnarea originala a activitatii desfasurate de unul dintre cei mai creativi psihologi ai secolului al XX-lea. Ea a devenit o lucrare de referinta pentru orice om preocupat de teoriile lui Abraham H. Maslow, fapt dovedit de interesul crescand manifestat de autori care semneaza in cele mai importante reviste de psihologie, educatie, afaceri, studii sociale si din alte domenii. Desi prima editie a acestei carti a fost publicata in 1954, iar a doua in 1970, influenta sa a continuat sa creasca o data cu trecerea timpului. Din 1971 pana in 1976, Motivatie si personalitate a fost citata ca material bibliografic de 489 de ori, deci de peste 97 de ori pe an. Din 1976 pana in 1980, la peste 20 de ani de la prima editie, numarul trimiterilor bibliografice a crescut la 791, aceasta insemnand in medie 198 de trimiteri pe an. […] Maslow sustine ca toate trebuintele umane pot fi organizate intr-o ierarhie, incepand cu trebuintele fizice — de aer, hrana si apa. Apoi urmeaza alte patru niveluri, ale trebuintelor psihice — de securitate, dragoste, respect si actualizare a sinelui. In viziunea sa, trebuintele superioare sunt reale si fac parte integranta din natura noastra umana in aceeasi masura cu nevoia de hrana. Maslow evita simplificarile excesive ale pozitiei comportamentale si ale celei freudiene. Abraham H. Maslow este intemeietor al psihologiei umaniste din care s-au dezvoltat mai multe psihoterapii situate dincolo de freudism si comportamentalism. Profesor la Brandeis University intre 1951 si 1969, Maslow a ramas in istoria psihologiei prin contributia sa cea mai importanta cunoscuta ca ‘ierarhia trebuintelor’.

SKU: 223275 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Motivatie si personalitate Ed. 2013 | Abraham H. Maslow

Motivatie si personalitate reprezinta consemnarea originala a activitatii desfasurate de unul dintre cei mai creativi psihologi ai secolului al XX-lea. Ea a devenit o lucrare de referinta pentru orice om preocupat de teoriile lui Abraham H. Maslow, fapt dovedit de interesul crescand manifestat de autori care semneaza in cele mai importante reviste de psihologie, educatie, afaceri, studii sociale si din alte domenii. Desi prima editie a acestei carti a fost publicata in 1954, iar a doua in 1970, influenta sa a continuat sa creasca o data cu trecerea timpului. Din 1971 pana in 1976, Motivatie si personalitate a fost citata ca material bibliografic de 489 de ori, deci de peste 97 de ori pe an. Din 1976 pana in 1980, la peste 20 de ani de la prima editie, numarul trimiterilor bibliografice a crescut la 791, aceasta insemnand in medie 198 de trimiteri pe an. […] Maslow sustine ca toate trebuintele umane pot fi organizate intr-o ierarhie, incepand cu trebuintele fizice — de aer, hrana si apa. Apoi urmeaza alte patru niveluri, ale trebuintelor psihice — de securitate, dragoste, respect si actualizare a sinelui. In viziunea sa, trebuintele superioare sunt reale si fac parte integranta din natura noastra umana in aceeasi masura cu nevoia de hrana. Maslow evita simplificarile excesive ale pozitiei comportamentale si ale celei freudiene. Abraham H. Maslow este intemeietor al psihologiei umaniste din care s-au dezvoltat mai multe psihoterapii situate dincolo de freudism si comportamentalism. Profesor la Brandeis University intre 1951 si 1969, Maslow a ramas in istoria psihologiei prin contributia sa cea mai importanta cunoscuta ca ‘ierarhia trebuintelor’.

Motivatie si personalitate Ed. 2013 | Abraham H. Maslow

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

 

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand