In cautarea glontului de argint | Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era si argintul – varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc.Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa. In anii ’20, nevoia de a incadra si de a explica impactul tot mai pronuntat al media asupra publicului a dat nastere teoriei “glontului magic”.A mai fost denumita si teoria “injectiei hipodermice” sau a “curelei de transmisie”. In sine, aceasta se refera la ideea ca mesajul porneste din media ca dintr-un pistol si se infige ca un glont in capul consumatorului care-l accepta pasiv. La fel cu toti ceilalti consumatori expusi aceluiasi mesaj. Destul de rapid, aceasta teorie a fost infirmata, dar chiar si in zilele noastre exista o perceptie supradimensionata a influentei media asupra individului. In marketingul electoral, glontul de argint este un soi de combinatie intre cele doua proiectile pomenite anterior. In principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, in general prin intermediul unei dezvaluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui numar important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor.

SKU: 915951148 Categorie: Etichete: ,

Descriere

In cautarea glontului de argint | Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era si argintul – varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc.Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa. In anii ’20, nevoia de a incadra si de a explica impactul tot mai pronuntat al media asupra publicului a dat nastere teoriei “glontului magic”.A mai fost denumita si teoria “injectiei hipodermice” sau a “curelei de transmisie”. In sine, aceasta se refera la ideea ca mesajul porneste din media ca dintr-un pistol si se infige ca un glont in capul consumatorului care-l accepta pasiv. La fel cu toti ceilalti consumatori expusi aceluiasi mesaj. Destul de rapid, aceasta teorie a fost infirmata, dar chiar si in zilele noastre exista o perceptie supradimensionata a influentei media asupra individului. In marketingul electoral, glontul de argint este un soi de combinatie intre cele doua proiectile pomenite anterior. In principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, in general prin intermediul unei dezvaluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui numar important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor.

In cautarea glontului de argint | Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

 

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand