Didactica functionala | Michel Minder

Cartea este un excelent tratat de didactica, pe care autorul il concepe din perspectiva conceptului de cognitivism operant, cu ajutorul caruia ni se propune un raspuns coerent si realist la o intrebare fundamentala in educatie: cum sa se predea astazi? Cartea prezinta o didactica adaptabila tuturor nivelurilor invatamantului, centrata pe o conceptie functionala, participativa si interdisciplinara asupra predarii si impaca, intr-un mod original, pedagogia interesului cu pedagogia pe baza de obiective. Conceputa pentru a fi utilizata practic de catre actualele si viitoarele cadre didactice, didactica functionala constituie atat o metoda de formare continua, cat si un manual de referinta: ea ne invata cum sa stabilim obiectivele educationale, cum sa utilizam un curriculum, cum sa motivam invatarea, cum sa stabilim sarcinile de invatare si cum sa evaluam formativ sau sumativ. Practic, ne arata cum sa didactizam cunoasterea. Cunoasterea produsa (cunoastere stiintifica) nu este automat invatabila. Ca sa poata fi invatata, ea trebuie reconstruita: selectata, organizata, recodata, adaptata caracteristicilor elevilor, asimilata, evaluata, certificata, transferata. Didactica este reconstructia cunoasterii stiintifice pentru a fi invatabila. Un proces dificil pe care putini profesori il fac cum se cuvine. Aceasta carte le ofera sansa sa invete cum se face acest lucru.

SKU: 66897 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Didactica functionala | Michel Minder

Cartea este un excelent tratat de didactica, pe care autorul il concepe din perspectiva conceptului de cognitivism operant, cu ajutorul caruia ni se propune un raspuns coerent si realist la o intrebare fundamentala in educatie: cum sa se predea astazi? Cartea prezinta o didactica adaptabila tuturor nivelurilor invatamantului, centrata pe o conceptie functionala, participativa si interdisciplinara asupra predarii si impaca, intr-un mod original, pedagogia interesului cu pedagogia pe baza de obiective. Conceputa pentru a fi utilizata practic de catre actualele si viitoarele cadre didactice, didactica functionala constituie atat o metoda de formare continua, cat si un manual de referinta: ea ne invata cum sa stabilim obiectivele educationale, cum sa utilizam un curriculum, cum sa motivam invatarea, cum sa stabilim sarcinile de invatare si cum sa evaluam formativ sau sumativ. Practic, ne arata cum sa didactizam cunoasterea. Cunoasterea produsa (cunoastere stiintifica) nu este automat invatabila. Ca sa poata fi invatata, ea trebuie reconstruita: selectata, organizata, recodata, adaptata caracteristicilor elevilor, asimilata, evaluata, certificata, transferata. Didactica este reconstructia cunoasterii stiintifice pentru a fi invatabila. Un proces dificil pe care putini profesori il fac cum se cuvine. Aceasta carte le ofera sansa sa invete cum se face acest lucru.

Didactica functionala | Michel Minder

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

 

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand