Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia? | Cristian China-Birta

Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu privire la campaniile cu influenceri.Fie ca esti expert sau angajat in domeniu, antreprenor, freelancer sau pur si simplu esti curios de puterea pe care o au influencerii astazi, aceasta carte iti va raspunde la o sumedenie de intrebari, pornind de la cele mai simple si pana la cele cu adevarat grele.Cartea este destinata oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor sa inteleaga cat mai bine cum pot sa foloseasca aceste resurse digitale numite influenceri pentru a obtine beneficii pentru brandul sau afacerea lor.Cartea contine intregul traseu pe care sa il faci atunci cand decizi sa faci o campanie cu influenceri. Incepand cu intrebarea fundamentala daca merita sau nu sa faci acea campanie, trecand prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum ii platesti si cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursa fundamentala pentru oricine doreste sa investeasca bugete in influencer marketing.

SKU: 1023360091 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia? | Cristian China-Birta

Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din digitalul romanesc, cu o experienta de peste 15 ani in marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanta cu privire la campaniile cu influenceri.Fie ca esti expert sau angajat in domeniu, antreprenor, freelancer sau pur si simplu esti curios de puterea pe care o au influencerii astazi, aceasta carte iti va raspunde la o sumedenie de intrebari, pornind de la cele mai simple si pana la cele cu adevarat grele.Cartea este destinata oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor sa inteleaga cat mai bine cum pot sa foloseasca aceste resurse digitale numite influenceri pentru a obtine beneficii pentru brandul sau afacerea lor.Cartea contine intregul traseu pe care sa il faci atunci cand decizi sa faci o campanie cu influenceri. Incepand cu intrebarea fundamentala daca merita sau nu sa faci acea campanie, trecand prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum ii platesti si cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursa fundamentala pentru oricine doreste sa investeasca bugete in influencer marketing.

Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia? | Cristian China-Birta

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

 

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand