Aeronautica romana in Razboiul de Intregire nationala 1916-1919 | Alexandru Arma, Valeriu Avram

Aeronautica romana in Razboiul de Intregire nationala 1916-1919La 15/28 august 1916, Romania a intrat in Primul Razboi Mondial, de partea puterilor Antantei, care promiteau sprijin in realizarea unitatii nationale – visul romanilor inca din vremuri stravechi.La decretarea mobilizarii generale, valorificand experienta proprie si pe cea acumulata pe Frontul de vest, aviatia romana avea o conceptie organizatorica si de actiune corespunzatoare timpului. Nu putem afirma acelasi lucru si despre dotarea cu aparate de zbor si instruirea personalului navigant.In prima zi de razboi, aviatia romana dispunea de 24 de avioane (8 Maurice Farman tip 9 –11, 5 Bleriot, 4 Voisin L.3/5, 4 Morane Saulnier, 1 M. Farman, 1 H. Farman – 20, 1 Caudron G.3 si 1 Aviatik), toate nearmate si de modele vechi. Alte 20 de avioane se aflau in scolile de pilotaj, aparate de zbor care nu puteau executa misiuni pe front. Cu un efectiv de 1 293 de soldati, subofiteri si ofiteri din care 97 de piloti si 84 de observatori aerieni, aviatia romana avea un deficit de 1 462 de oameni si 130 de avioane, fata de necesitatile frontului asa cum stabilisera strategii militari romani.

SKU: 85891386 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Aeronautica romana in Razboiul de Intregire nationala 1916-1919 | Alexandru Arma, Valeriu Avram

Aeronautica romana in Razboiul de Intregire nationala 1916-1919La 15/28 august 1916, Romania a intrat in Primul Razboi Mondial, de partea puterilor Antantei, care promiteau sprijin in realizarea unitatii nationale – visul romanilor inca din vremuri stravechi.La decretarea mobilizarii generale, valorificand experienta proprie si pe cea acumulata pe Frontul de vest, aviatia romana avea o conceptie organizatorica si de actiune corespunzatoare timpului. Nu putem afirma acelasi lucru si despre dotarea cu aparate de zbor si instruirea personalului navigant.In prima zi de razboi, aviatia romana dispunea de 24 de avioane (8 Maurice Farman tip 9 –11, 5 Bleriot, 4 Voisin L.3/5, 4 Morane Saulnier, 1 M. Farman, 1 H. Farman – 20, 1 Caudron G.3 si 1 Aviatik), toate nearmate si de modele vechi. Alte 20 de avioane se aflau in scolile de pilotaj, aparate de zbor care nu puteau executa misiuni pe front. Cu un efectiv de 1 293 de soldati, subofiteri si ofiteri din care 97 de piloti si 84 de observatori aerieni, aviatia romana avea un deficit de 1 462 de oameni si 130 de avioane, fata de necesitatile frontului asa cum stabilisera strategii militari romani.

Aeronautica romana in Razboiul de Intregire nationala 1916-1919 | Alexandru Arma, Valeriu Avram

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Livrare în toată Romania

 

Retur

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand