Bestsellers - Carti scrise de Kotler Philip


Listare titluri autor "Kotler Philip"

 

Pagina 1. Titluri de la 1 la 5 3 titluri
Management si marketing in era turbulentelor

Management si marketing in era turbulentelor


Autor: Kotler Philip

Editura: Trei

Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in nici un dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism- un nou si necesar instrument de management si marketing ce defineste cadrul strategic necesar supravietuirii unei crize economice. Autorii acestei carti ne asigura insa ca aceste vremuri tulburi nu reprezinta o abatere de la normal, ci noul chip al normalitatii. Sistemul Chaotics are ca scop minimizarea vulnerabilitatii si fructificarea oportunitatilor pentru realizarea unui salt gigantic in fata competitorilor, din care cei mai multi continua sa se agate de aceleasi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de pret si diminuarea nemiloasa a investitiilor in marketing, in promovarea marcilor si in dezvoltarea de produse noi. Sistemul descris aici va ajuta sa va reganditi in totalitate modul de-a face management si marketing in timpul unei recesiuni, ca si in timpul altor stari de turbulenta: cum sa dezvoltati sisteme de avertizare timpurie; cum sa construiti scenarii detaliate si strategii de raspuns; cum sa reduceti costurile si sa imbunatatiti eficienta in departamentele-cheie; cum sa va pastrati cota de piata. detalii...
Marketing 3.0

Marketing 3.0


Autor: Kotler Philip

Editura: Trei

"In ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Aceasta carte provocatoare ne spune cum poate marketingul sa-si recastige credibilitatea si influenta, inauntrul si in afara unei organizatii. " Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University. "Philip Kotler este, inca o data, un deschizator de drumuri in materie de marketing strategic, aducand o noua si binevenita perspectiva.Cartea sa este o pledoarie bine argumentata pentru avantajul unei concurente bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori. " Dennis Dunlap, CEO, American Markleting Association. "Marketing 3.0 contine idei importante pentru toti managerii. Arata foarte clar care este calea catre construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. " Stephen A. Greyser, profesor "Richard P. Chapman" de administare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School. detalii...
Marketingul in era digitala

Marketingul in era digitala


Autor: Kotler Philip

Editura: Dulimex

Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate. "Marketingul in era digitala" prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc "marketing holistic", un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor. Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile. detalii...

Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din Óntreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo