Bestsellers din categoria Economie,


Economie
  Management Contabilitate Marketing
  Autoeducatie Altele

Pagina 8. Titluri de la 36 la 40 105 titluri
Esentialul despre promotii

Esentialul despre promotii


Autor: Trout Jack

Editura: Curier Marketing

Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana. Cel mai fascinant lucru atunci cand o citesti e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa-ti cresti vanzarile. Ofera o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand, demonstrand o buna intelegere a utilizarilor strategice si tactice ale promotiilor si axandu-se pe impactul promotiilor asupra comportamentului consumatorului. detalii...
Esti un manager de...modat

Esti un manager de...modat


Autor: Stevens Mark

Editura: Amaltea

Cu totii conducem ceva sau pe cineva…propria viata sau cariera, un asistent ori sute de oameni. Felul in care conduci are urmari profunde asupra succesului tau personal. La un moment dat, modul de a conduce al fiecaruia dintre noi poate fi de…modat. El trebuie imbunatatit sau regandit, astfel incat sa te poti indeparta de tiparele si obiceiurile gresite a caror victima poti cadea cu usurinta. Incepe prin a-ti declara un razboi tie insuti, analizand si identificand acele capcane si bariere invizibile care stau in calea succesului. Declanseaza puterea filosofiei personale: nu trebuie doar sa misti barca in care se afla afacerea ta, ci sa o si rastorni. Ironizeaza modul conventional de a gandi: asa-zisele lucruri inteligente reprezinta adesea doar un mod perimat de gandi, care mascheaza adevarul. Cel mai rau lucru posibil pe care-l poti face este sa imiti succesul. Fii original! detalii...
Fondurile europene. Strategii de promovare si utilizare

Fondurile europene. Strategii de promovare si utilizare


Autor: Bargaoanu Alina

Editura: Tritonic

Despre fondurile europene se vorbeste mult, dar nu intotdeauna in cunostinta de cauza. Pornind de la aprecierea corecta ca fondurile europene reprezinta parghii esentiale pentru depasirea distantei dintre Romaia si celelalte state membre, s-a ajuns, prin supralicitare, la o deformare: fondurile au inceput sa fie prezentate drept singura sansa a Romaniei in directia dezvoltarii, avand un impact asa zis miraculos asupra bunastarii. Intr-o tara marcata de puternice decalaje economice si sociale, de saracie, de lipsa resurselor financiare, aceste fonduri au ajuns sa aprinda imaginatia publica, proces intretinut de discursul multor politicieni. Incat, daca s-ar face un sondaj, nu avem nici o indoiala ca majoritatea celor chestionati ar asocia integrarea europeana cu "puhoaiele de euro" care curg spre Romania. Nu am dori nici sa se creada ca problema absorbtiei fondurilor europene este, in viziunea noastra, secundara. Mai ales intr-o perioada de criza economica reala, asemenea fonduri sunt vitale pentru stimularea economiei si mentinerea ritmului de crestere. Ceea ce ne-am propus sa semnalam este ca absorbtia fondurilor nu trebuie sa fie un scop in sine. La o privire mai atenta ea are menirea de a contribui la modernizarea gandirii si actiunii noastre. detalii...
Forta brandului

Forta brandului


Autor: McEwen William J.

Editura: All

Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare…Rezultatul? Majoritatea companiilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiile lor pot fi "la moda", iar reclamele lor pot fi demne de premiile de la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatii durabile cu clientii. "Forta brandului" va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectiva clientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culese si prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60 de ani in studierea psihologiei clientilor. detalii...
Forta schimbarii

Forta schimbarii


Autor: Kotter John

Editura: Trei

Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce inseamna managementul. Lucrand la un studiu de referinta despre 15 manageri de succes, Kotter expune, in detaliu, felul in care managerii de varf si intermediari din 11 corporatii importante, in stransa colaborare cu subordonati si colegi, au reusit sa creeze un proces de leadership care a pus in practica sute de proceduri si idei de bun simt. Acestea, in combinatie cu un management competent, au dat rezultate extraordinare. John Kotter ajunge la concluzia ca , astazi, mii de companii sufera de un surplus de management si de un deficit de leadership, nu pentru ca managerilor le lipseste carisma, ci pentru ca prea putini directori executivi inteleg cu adevarat ce inseamna leadershipul si ce poate realiza. Fara o asemenea viziune, pana si celor mai capabili oameni le este dificil sa fie lideri eficienti si sa creeze culturile care sa ii ajute pe altii sa fie lideri la randul lor. detalii...

 <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  >  >>
Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din întreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo