Bestsellers din categoria Economie,


Economie
  Management Contabilitate Marketing
  Autoeducatie Altele

Pagina 5. Titluri de la 21 la 25 105 titluri
Cum sa castigi noi clienti

Cum sa castigi noi clienti


Autor: Vendeuvre Frederic

Editura: Polirom

De cele mai multe ori prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei inadecvate de catre managerii si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes reusesc sa depaseasca aceste dificultati apeland la adevarate strategii pentru a castiga noi clienti. Distins de asociatia Dirigeants Commerciaux de France cu premiul pentru cea mai buna lucrare economica, volumul prezinta mai multe metode de eficientizare a activitatii de prospectare si de dezvoltare a competentelor personalului, indiferent daca este vorba de agentii comerciali, sefii echipelor de vanzari sau directorii de intreprinderi. detalii...
Cum sa depasim sindromul burnout

Cum sa depasim sindromul burnout


Autor: Schroder Jorg-Peter

Editura: All

Sindromul burnout se raspandeste tiptil si repede, ca o epidemie, indeosebi in marile organizatii. Efectele "injectarii" nu sunt atat de repede vizibile, cum este in cazul gripei aviare, insa efectele pe termen lung sunt grave. Lucrarea de fata se adreseaza celor care doresc sa afle cum pot sa-si pastreze pretioasele rezerve de energie si sa preintampine consumul inutil al acestora. Pornind de la semnalele fizice ale corpului si oferind metode de testare cu ajutorul carora puteti recunoaste sindromul burnout, cartea prezinta diferite modalitati de manipulare rationala a propriilor asteptari si pretentii, a stresului cronic si a agitatiei de zi cu zi. detalii...
Cum sa devii un nimeni

Cum sa devii un nimeni


Autor: Comanescu Iulian

Editura: Humanitas

Esti un nimeni!" Aceasta imprecatie se adreseaza, de regula, unei persoane care e "cineva". Probabil ca mai des decat se spune, in Romania si in limba romana, despre cineva ca e cineva. Fara pretentii de rigoare antropologica, ceea ce se vede cu ochiul liber, la noi, e predilectia catre contestatie- mai nou, pe Internet, catre injuratura-, deci o carte care se ocupa cu mecanismele celebritatii si masinaria media trebuie sa aiba in vedere "devenirea intru Nimeni". Un "Nimeni" este opusul lui "cineva" la scara istorica, e o persoana care a fost numita cu insulta asta tocmai fiindca a facut ceva. In "Cum sa devii un Nimeni" e vorba de branduri personale, statutul de vedeta, classic media, new media, asa cum arata ele in Romania, in 2009. "Am impanat cartea cu povesti traite pe propria piele, anecdote care sper sa aiba o incarcatura de mici studii de caz. In businessul asta, lucrurile nu sunt de fapt nici cum se spune la scoala de jurnalism, nici ca-n ziarele de scandal. Cred ca publicul vrea sa stie cum arata dinauntru." marturiseste autorul. detalii...
Cum sa faci mai mult profit

Cum sa faci mai mult profit


Autor: Lawson Michael

Editura: Codecs

Cartea lui Michael K. Lawson concentreaza experienta castigata in munca cu peste 300 de firme, fiind un util instrument de management daca doriti sa descoperiti diferenta dintre mediocritate si succes. Dupa prezentarea unui tablou general al marketingului strategic, autorul va ofera raspunsurile la cateva intrebari pe care "v-a fost teama" sa le rostiti. In incheiere puteti gasi o analiza "la microscop" a sistemelor de management al productiei, al resurselor umane sau al conducerii, ce include o multitudine de strategii si tehnici manageriale specifice. detalii...
Cum sa identifici si sa perfectionezi stilul de management

Cum sa identifici si sa perfectionezi stilul de management


Autor: Adizes Ichak Kalderon

Editura: Polirom

In ofertele de locuri de munca apar mereu noi posturi de manageri. Anunturile precizeaza calitatile pe care candidatii trebuie sa le aiba: capacitate de organizare, eficienta la stres, perfecta cunoastere a domeniului in care profeseaza… Cu o experienta de peste 30 de ani in management, autorul demonstreaza ca nu exista lider perfect si ca adesea trainingurile organizate de firme nu dau rezultatele asteptate. Pornind de la patru stiluri fundamentale de management, puteti sa identificati aptitudinile reale ale colaboratorilor dumneavoastra si sa va formati o echipa complementara, in care membrii sa aiba stiluri de lucru diferite, iar sarcinile sa fie corect atribuite. Si pentru ca stilurile se pot aplica in toate domeniile, inclusiv in viata privata, volumul se adreseaza tuturor celor interesati de management, dar si celor care vor sa-si imbogateasca relatiile interumane. detalii...

 <  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  >  >>
Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din întreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo