Bestsellers din categoria Marketing,


Economie - Marketing
Pagina 3. Titluri de la 11 la 15 19 titluri
Marketingul in era digitala

Marketingul in era digitala


Autor: Kotler Philip

Editura: Dulimex

Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate. "Marketingul in era digitala" prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc "marketing holistic", un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor. Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile. detalii...
Marketingul local

Marketingul local


Autor: Arms Brigitte

Editura: All

Aceasta carte va introduce in "filozofia" activitatilor de marketing la nivel regional. "Marketingul local" prezinta esenta planificarii marketingului si a cercetarii de piata din perspectiva domeniului local, iar in particular se refera la elementele mixului de marketing. Accentul este pus pe comunicarea din marketingul "outdoor" si din PR. Numeroasele exemple aplicative furnizeaza idei si sunt utile pentru transpunerea lor in practica. Cartea se adreseaza proprietarilor de intreprinderi mici si mijlocii, angajatilor din departamentele de marketing ale unor companii cu filiale regionale, agentiilor, liber-profesionistilor, celor care vor sa-si infiinteze o afacere, celor interesati de perfectionarea profesionala, precum si studentilor. detalii...
Marketingul prin e-mail

Marketingul prin e-mail


Autor: Claeyssen Yan

Editura: Polirom

Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitandu-le actorilor din domeniul marketingului direct "traditional" sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal. Ilustrat cu numeroase studii de caz, "Marketingul prin e-mail" se adreseaza specialistilor in marketing si responsabililor de vanzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. detalii...
Organizarea evenimentelor

Organizarea evenimentelor


Autor: Schafer-Mehdi Stephan

Editura: All

In zilele noastre, evenimentele constituie un instrument indispensabil al comunicarii in domeniul marketingului, forta lor izvorand din contactul nemijlocit inte oameni. De la prima idee, insa, pana la realizarea unei astfel de manifestatii, este un drum lung si, adesea, anevoios. Cartea este inspirata din viata cotidiana, uneori stresanta, mereu captivanta si adesea foarte incitanta a unui organizator de evenimente. Cand pregatiti pentru prima data un eveniment, observati foarte repede cat de aventuroasa este actiunea la care v-ati angajat. Succesul de mai tarziu depinde de fiecare pas in parte al planificarii. Trebuie sa luati sute de decizii, sa respectati o multime de legi si regulamente, pentru ca atunci cand, in sfarsit, evenimentul are loc, sa va asigurati succesul (aveti o singura sansa pentru a o face!). Pe parcursul acestui volum va sunt prezentate toate temele de importanta vitala pentru un eveniment de succes. Clasificarea lor cu ajutorul intrebarilor CINE?, CE?, DE CE? si CUM? ar trebui sa va ajute sa gasiti repede informatiile cautate. detalii...
Practica merchandisingului

Practica merchandisingului


Autor: Mouton Dominique

Editura: Polirom

Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cand spatiul de vanzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vanzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din "Practica merchandisingului" un ghid util atat pentru incepatorii in domeniu, cat si pentru specialisti. Veti regasi aici: merchandisingul si trade marketingul; stabilirea punctelor de vanzare; analiza suprafetei de vanzare; determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti; analiza rentabilitatii; selectia marcilor si a produselor; aranjarea produselor pe raft. detalii...

 <  1 2 3 4  > 
Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din Óntreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo