Bestsellers din categoria Economie,


Economie
  Management Contabilitate Marketing
  Autoeducatie Altele

Pagina 11. Titluri de la 51 la 55 105 titluri
In cadere libera

In cadere libera


Autor: Stiglitz Joseph E.

Editura: Trei

O privire incisiva asupra crizei economice globale, a reactiei noastre imperfecte si a consecintelor care vizeaza prosperitatea viitoare a lumii. "In cadere libera e cea mai buna carte de pana acum despre criza financiara. Joseph Stiglitz, laureat al Premiului Nobel, cunoaste fundalul istoric, e implicat in dezbaterile politice si e un pionier al teoriilor economice care sunt indispensabile pentru a intelege originile crizei." John Kay, Financial Times detalii...
In fruntea revolutiei

In fruntea revolutiei


Autor: Hamel Gary

Editura: Trei

Gary Hamel descrie in amanunt problemele cu care se confrunta companiile din toata lumea in incercarea lor de a se adapta unui context nou. Convingatoarea pledoarie a lui Gary Hamel pentru inovatii radicale aduce o perspectiva noua si clara , folositoare oricarui tip de afacere. Hamel afirma ca invingatorii au mii de idei noi, dintre care doar cele mai revolutionare au cu adevarat succes. Din miile de carti despre afaceri, cea a lui Hamel se detaseaza prin punerea in prim-plan a unor astfel de idei noi si revolutionare. Hamel demonstreaza clar ca o perspectiva noua aduce si profit, si satisfactii. detalii...
Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008

Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008


Autor: Krugman Paul

Editura: Trei

Cel mai recent dintre laureatii Premiului Nobel, un economist de succes, face o analogie a prezentului cu evenimentele care au provocat Marea Criza si arata ce e de facut pentru a evita catastrofa. "Majoritatea economistilor, in masura in care se gandesc macar la acest subiect, privesc Marea Criza din anii 1930 ca pe o tragedie gratuita, care n-ar fi fost deloc necesara. Daca Herbert Hoover n-ar fi incercat sa echilibreze bugetul in fata unei depresiuni economice; daca Rezerva Federala n-ar fi aparat etalonul-aur, in detrimentul economiei interne; daca autoritatile ar fi sustinut de urgenta cu lichiditati bancile amenintate sa cada, calmand astfel panica instalata treptat in 1930-1931; atunci, crahul pietei bursiere din 1929 n-ar fi condus decat la o recesiune "de gradina", cu nimic iesita din comun, curand data uitarii si, din moment ce economistii si responsabilii cu politica publica si-au invatat lectia nimic care sa semene cu Marea Criza nu mai poate avea loc vreodata. detalii...
Jack dintr-o bucata

Jack dintr-o bucata


Autor: Byrne John A.

Editura: Trei

L-au numit Jack Neutronicul. L-au desemnat cel mai dur sef din lume. Iar apoi, Fortune l-a desemnat "managerul secolului". In cariera sa de doua decenii la conducerea General Electric, Jack Welch a sfidat conceptiile traditionale, transformand o corporatie mare si greoaie ca o molie batrana intr-un motor suplu si agresiv de crestere si inovatie corporatista. In aceasta autobiografie remarcabila- o carte clasica de afaceri si cea mai bine vanduta carte in topul New York Times, acum si cu o noua postfata a autorului- Jack Welch ne poarta intr-o calatorie cu multe peripetii, asa cum a fost viata lui. De la copilaria sa intr-o familie din clasa muncitoare, la primele sase zile la GE Materiale Plastice, la viata sa la conducerea celei mai de succes companii din lume, Welch ne spune povestea intensei sale vieti personale cu pasiunea si sinceritatea sa binecunoscute. Si, desi vorbeste de tranzactii de miliarde de dolari si impasuri corporatiste cu mize ridicate, JACK este in cele din urma o poveste despre oameni- spusa de un om care si-a construit cariera cerand ce e mai bun de la ceilalti si de la el insusi. detalii...
Jocurile mintii. Manualul creativitatii in afaceri

Jocurile mintii. Manualul creativitatii in afaceri


Autor: Michalko Michael

Editura: Amaltea

Privind in urma, toate ideile marete par evidente. Dar cum poti tu sa fii cel care gaseste aceste idei? "Jocurile mintii" iti usureaza sarcina, cu peste treizeci de tehnici meticulos descrise pentru a transforma pe oricine intr-un ganditor creativ. Te invata sa generezi idei pentru noi afaceri, noi produse si extensii de produse, noi piete si noi metode de vanzare. Ofera informatii practice care pot fi folosite individual sau in cadrul intalnirilor si al sesiunilor de brainstorming- gasind solutii inclusiv pentru depasirea blocajelor mintale aflate in calea creativitatii. Expertul in creativitate Michael Michalko dezvaluie instrumentele care iti vor schimba viata si te vor ajuta sa gandesti ca un geniu. De la liniar la intuitiv, acest manual complet detaliaza tehnici ingenioase de gandire creativa pentru a aborda problemele in moduri neconventionale. Prin exercitii amuzante si provocatoare vei invata cum sa creezi idei originale care iti vor imbunatati viata personala si pe cea de afaceri. Tehnicile lui Michalko iti arata cum sa privesti aceleasi informatii pe care le are toata lumea si sa vezi ceva diferit. detalii...

<<  <  11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >  >>
Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din Óntreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo