Bestsellers din categoria Jurnalism,


Jurnalism
Pagina 2. Titluri de la 6 la 10 10 titluri
Istoria presei

Istoria presei


Autor: Seicaru Pamfil

Editura: Paralela 45

Pamfil Seicaru (1894-1980) a fost poate cel mai cunoscut ziarist roman, director al ziarului "Curentul", cel mai combativ cotidian romanesc in perioada dintre cele doua razboaie mondiale. A facut studii juridice, obtinand licenta in Drept. A luat parte ca ofiter la operatiunile militare din Primul Razboi Mondial, fiind citat cu Ordin de zi pe Armata. A fost deputat in Parlamentul Romaniei in 1928, 1931 si in 1933. Ziarist de mare talent, a fost director al ziarului "Bucovina"(Cernauti) si a participat la editarea revistei "Gandirea". In 1928 infiinteaza ziarul "Curentul", pe care l-a condus pana la plecarea sa din tara in 1944. In 1939, a fost singurul ziarist roman care a afirmat ca asa-zisele garantii militare oferite de Marea Britanie si Franta pentru integritatea frontierelor Romaniei nu valorau nimic. A intuit inevitabila sacrificare de catre marile puteri a tarilor mici si mijlocii din Europa acelui timp. detalii...
Maestrul meu Corneliu Baba

Maestrul meu Corneliu Baba


Autor: Lazarescu Liviu

Editura: Brumar 35

"Invatacel" al lui Corneliu Baba dupa cum se numeste el insusi, Liviu Lazarescu a adunat o parte din propriile insemnari in urma discutiilor avute cu "Maestrul" precum si comentariile si sfaturile date de acesta studentilor sai.In completarea lor sunt strecurate fragmente din jurnalul artistului iar in partea a doua a cartii sunt selectate texte ale lui Corneliu Baba publicate intre anii 1955-1996. Fara a avea pretentia de a realiza o biografie sau o caracterizare a omului, pictorului sau profesorului Corneliu Baba, autorul acestui volum traseaza doar o schita luandu-si ipostaza de martor plin de admiratie in fata unei persoane de o puternica simplitate si expresivitate in viata si in munca lui. detalii...
Media si imagologia

Media si imagologia


Autor: Sireteanu Ana Maria

Editura: Tritonic

Autoarea, doctor in psihologie, realizatoare de emisiuni radio, isi propune sa abordeze un domeniu destul de ignorat, cel al imagologiei. In lucrare sunt surprinse toate aspectele conturarii unei imagini in mass-media, in publicitate sau in cinematografie. Acest studiu al formarii si al perceptiei imaginilor este reflecterea unei realitati in care totul si mai ales persoanele publice, se evalueaza in functie de aceasta. detalii...
Mit si publicitate

Mit si publicitate


Autor: Moraru Madalina

Editura: Nemira Publish

"Fascinatia mitului a depasit demult granitele perspectivei antropologice si istorice, gasindu-si o gazda generoasa in spectacolul publicitar. Povestile de odinioara vand acum produsele celor mai cunoscute marci si contribuie la dezvoltarea unei semiotici publicitare. Aura de legenda innobileaza imaginea brandurilor si transforma publicitatea intr-o <> la care viseaza consumatorul. Eroul epopeilor homerice se confrunta in contemporaneitate cu alte obstacole, dar trasaturile lui sunt aceleasi: indrazneala, initiativa si spirit justitiar. Dimensiunea mitica a reclamei insoteste, prin aspectele narative, latura functionala a fiecarui produs, ceea ce atrage publicul uneori mai mult decat beneficiile acestuia. Astfel, publicitatea isi adauga in creuzetul ei ambrozia zeilor spre a castiga loialitatea consumatorului." (Madalina Moraru) detalii...
Tot ce ar trebui sa stii despre PR

Tot ce ar trebui sa stii despre PR


Autor: Davis Anthony

Editura: Trei

Scopul principal al relatiilor publice este sa influenteze comportamentele indivizilor si ale grupurilor sociale in relatiile reciproce, prin dialog cu toate acele categorii de public, ale caror perceptii, atitudini si opinii sunt de o importanta-cheie pentru succes. In ultimele doua decenii, utilizarea PR-ului s-a raspandit in sectoarele public, privat si nonprofit. A adus noi cuvinte si expresii in vocabularul nostru, a devenit recunoscut ca un important aspect modern al managementului. Din ce in ce mai multi oameni se intreaba daca nu cumva au nevoie de PR, poate pentru: a-si construi afacerea, a sustine vanzarea de produse si servicii, a-si dezvolta cariera, a se face cunoscuti si acceptati in sfera lor de activitate, a-si proteja reputatia, a starni interes pentru cauzele pe care le sustin,a castiga intelegere si sprijin in vederea consolidarii unui rezultat, a argumenta mai eficient in favoarea unei cauze, a apara terenul castigat, a evita aparitia unor situatii de nedorit sau pentru a se asigura ca sunt informati si consultati in mod corespunzator. detalii...

 <  1 2 3  > 
Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din Óntreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo