Bestsellers din categoria Jurnalism,


Jurnalism
Pagina 1. Titluri de la 1 la 5 10 titluri
Arta dezbaterilor publice

Arta dezbaterilor publice


Autor: Salavastru Constantin

Editura: Tritonic

"Exista cateva lucruri care nu pot fi invatate repede, si timpul, adica singura noastra avutie, trebuie risipit din plin ca plata pentru insusirea lor. Sunt lucrurile cele mai simple cu putinta, si cum pentru a le afla e nevoie de o viata intreaga, stropul de noutate pe care fiecare om il culege pe lume e foarte costisitor si-i unica mostenire ce-o lasa dupa sine." spunea Ernest Hemingway. Am incercat sa punem la dispozitia celor interesati un set de informatii cu privire la dezbaterile publice, astfel incat, atunci cand insul se afla in situatia de a dezbate, sa o poata face in acord cu o serie de reguli de corectitudine si eficienta. Probabil ca, uneori, se obtine succesul si fara a sti astfel de reguli. Dar, important e sa ai si constiinta critica asupra modului in care succesul se iveste sau se poate ivi. Poate ca, aici, ar trebui sa meditam la sau sa urmam chiar indemnul lui Andre Gide: "Sa nu accepti nimic fara dovada; pofta de a sti se naste din indoiala. Inceteaza de a crede, si invata. Nu cauti niciodata sa impui decat din lipsa de dovezi. Nu te lasa convins. Nu lasa sa ti se impuna." detalii...
Comunicare mediatica

Comunicare mediatica


Autor: Balaban Delia Cristina

Editura: Tritonic

Despre fondurile europene se vorbeste mult, dar nu intotdeauna in cunostinta de cauza. Pornind de la aprecierea corecta ca fondurile europene reprezinta parghii esentiale pentru depasirea distantei dintre Romaia si celelalte state membre, s-a ajuns, prin supralicitare, la o deformare: fondurile au inceput sa fie prezentate drept singura sansa a Romaniei in directia dezvoltarii, avand un impact asa zis miraculos asupra bunastarii. Intr-o tara marcata de puternice decalaje economice si sociale, de saracie, de lipsa resurselor financiare, aceste fonduri au ajuns sa aprinda imaginatia publica, proces intretinut de discursul multor politicieni. Incat, daca s-ar face un sondaj, nu avem nici o indoiala ca majoritatea celor chestionati ar asocia integrarea europeana cu "puhoaiele de euro" care curg spre Romania. Nu am dori nici sa se creada ca problema absorbtiei fondurilor europene este, in viziunea noastra, secundara. Mai ales intr-o perioada de criza economica reala, asemenea fonduri sunt vitale pentru stimularea economiei si mentinerea ritmului de crestere. Ceea ce ne-am propus sa semnalam este ca absorbtia fondurilor nu trebuie sa fie un scop in sine. La o privire mai atenta ea are menirea de a contribui la modernizarea gandirii si actiunii noastre. detalii...
Confuzii,greseli,prostii si rautati in limba romana,azi

Confuzii,greseli,prostii si rautati in limba romana,azi


Autor: Slama-Cazacu Tatiana

Editura: Tritonic

"De ce o noua carte? Pentru ca am considerat ca este o obligatie, chiar o datorie a mea – nu numai stiintifica, sau ca aplicare a principiilor pe care le-am promovat de zeci de ani, ci s? moral-social-civica, eventual politica in sensul corect. Am considerat asadar ca scrierea textelor publicate aici era o obligatie a mea – ca, desigur, s? a altora – voi arata explicit de ce. In orice caz, nu scriu nimic, inclusiv asemenea texte, ca un „exercitiu”, ca o gimnastica intelectuala pentru a-mi „intretine” astfel tonus-ul, mai ales ca, dimpotriva, imi macin in acest mod sanatatea, mistuindu-ma, in cursul exprimarii, pathos-ul intensei empatii in genere, al revoltei fata de „ce se petrece, se face”, de „ce si cum se spune, se scrie”, …Nici, in orice caz, ca sa mai cresc numarul de „lucrari” – suficient, daca ar fi sa ma mai „promoveze” vreo institutie (ba chiar prea mare, amplificand se pare, atata cat este, o absurda agasare pentru ca – imi „explica” inca de prin 1967, Robert Floru, Directorul adjunct de pe atunci al Institutului de Psihologie – :, «Stricati pretul pietei, Tovarasa C.») ...NU ma macin, ma mistui pentru „prezent”, cu speranta (oare vana?) ca pot „remedia cu ceva”, ca pot adauga la efortul altora, de a ameliora cel putin „modul de exprimare”, cu modestie spus, „aparand Limba romana”! Obligatie: pentru ca «Stricarea Limbii», strigat al unora pe la inceputul anilor ’90, nu-si are obiectivul disparut, „Limba se strica” in continuare, chiar cu mare frenezie – de fapt gresit spus: nu „se strica”, reflexiv, ea pe ea insasi, ci o strica [unii] –, zis ca impersonal, insa am putea da nume acestora sau categoriilor carora le apartin. (apr.2010) " detalii...
Cum sa scrii reclame de succes

Cum sa scrii reclame de succes


Autor: Gettins Dominic

Editura: Trei

Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca "oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt inundati de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare dintre noi, in fiecare zi." Traim intr-o aglomeratie de memo-uri si rapoarte. Multi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva. Cum ne putem croi drumul in aceasta avalansa? Cum ne putem asigura ca mesajul nostru are impact si mai ales un impact rapid asupra publicului? In primul rand cu un text inteligent, simplu si artistic. Dominic Gettins va explica tehnicile si principiile care asigura succesul si eficienta unui text publicitar. Si va explica pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presa si chiar pentru memo-uri si rapoarte. detalii...
De la publicitate la consumator

De la publicitate la consumator


Autor: Sutherland Max

Editura: Polirom

Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice- reclame celebre, campanii de succes in media- "De la publicitate la consumator" analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vanda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atat specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cat si consumatorilor obisnuiti. Contine: limitele publicitatii; monitorizarea continua: sunteti oare urmariti?; eficacitatea reclamelor amuzante; publicitatea de sezon; de ce nu ne amintim reclamele radio; internetul: publicitatea intr-o noua era; evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei. detalii...

1 2 3  > 
Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din întreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo