Bestsellers - Marketingul in era digitala, Kotler Philip, Editura Dulimex


     
  Marketingul in era digitala

Marketingul in era digitala


Autor: Kotler Philip
Editura: Dulimex
Comanda "Marketingul in era digitala" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa

Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate. "Marketingul in era digitala" prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc "marketing holistic", un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor. Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile.
 
inapoi


Scrie un comentariu despre aceasta carte
Recomanda aceasta carte

 
Alte titluri scrise de Kotler Philip


Versiune in limba Engleza | Germana | Franceza
Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos. Daca doriti sa retineti aceasta pagina sau sa o recomandati si altor persoane, folositi butoanele de mai jos.
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Propeller
  • Google
  • Technorati
TravelCams - Vizualizati camere live din Óntreaga lume si descoperiti destinatii turistice minunate

FB Promo