Bestsellers - Traversarea abisului, Moore A. Geoffrey, Editura Trei
Categorii
Despre Romania
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Bestsellers
Noapte buna, insomnie!
Cum sa faci mai mult profit
Templul din nori
Povestea arhivarului
Perla Chinei
Teste supreme de aptitudini
Cu fiecare zi mai aproape
1000 de minuni ale naturii
Anima Templi
De Profundis
Dieta Montignac. Mananca de placere,mentine-te in forma
Geniu in marketing
Legaturi de sange
Combinarea alimentelor si digestia
Biciul lui Dumnezeu
Frumoasa din ceata
Darul ploii
Arta dezbaterilor publice
Elefantul si puricele
Imanenta literaturii
Cum sa faci mai mult profit
Templul din nori
Povestea arhivarului
Perla Chinei
Teste supreme de aptitudini
Cu fiecare zi mai aproape
1000 de minuni ale naturii
Anima Templi
De Profundis
Dieta Montignac. Mananca de placere,mentine-te in forma
Geniu in marketing
Legaturi de sange
Combinarea alimentelor si digestia
Biciul lui Dumnezeu
Frumoasa din ceata
Darul ploii
Arta dezbaterilor publice
Elefantul si puricele
Imanenta literaturii
![]() |
Traversarea abisuluiAutor: Moore A. Geoffrey Editura: Trei
Comanda "Traversarea abisului" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa
Pentru a naviga in ape necartografiate este nevoie de balize care pot fi vazute deasupra valurilor si acesta este scopul modelelor in general si al modelelor abisului in particular. Modelele sunt precum constelatiile- nu trebuie sa se schimbe ele in sine, valoarea lor constand in perspectiva pe care o dau asupra unei lumi in puternica schimbare. Modelul abisului constituie un tipar de dezvoltare a pietei care se bazeaza pe tendinta oamenilor pragmatici de a adopta noi tehnologii atunci cand ii vad pe altii ca ei facand acelasi lucru. Aceasta ii face sa ramana impreuna ca grup, iar reactia initiala a grupului, ca si cea a adolescentilor la o petrecere de liceu, este de a ezita si de a privi. Acesta este efectul de abis. Tendinta este puternic inradacinata, tiparul fiind astfel foarte persistent. Ca urmare, promotorii de marketing ii pot prevedea aparitia si pot construi strategii pentru a-i putea face fata. Scopul acestei carti este acela de a-i asista in acest proces. |
|||||||
|
|
Tweet |
|
Alte titluri scrise de Moore A. Geoffrey |