Bestsellers - Traversarea abisului, Moore A. Geoffrey, Editura Trei
Categorii
Despre Romania
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Bestsellers
Epoca Basescu. Intergrarea si dezintegrarea Romaniei
Dune. Jihadul butlerian
Catch 22
Castelul din nori s-a sfaramat
Dansul mastilor. Nietzsche si filozofia interpretarii
Orbitor: Aripa dreapta
Frida
Istoria frumusetii
Catharii
Imperiul lacrimilor vol.I:Razboiul opiului
Mari esecuri ale unor branduri renumite
Anii magici
Dealurile verzi ale Africii
Sabia lui Attila
Al 13-lea Apostol
Arta de a trai in oras
Totul despre Feng Shui
Anatomie pentru miscare vol.1
Regina gafelor
Almanahul sexului
Dune. Jihadul butlerian
Catch 22
Castelul din nori s-a sfaramat
Dansul mastilor. Nietzsche si filozofia interpretarii
Orbitor: Aripa dreapta
Frida
Istoria frumusetii
Catharii
Imperiul lacrimilor vol.I:Razboiul opiului
Mari esecuri ale unor branduri renumite
Anii magici
Dealurile verzi ale Africii
Sabia lui Attila
Al 13-lea Apostol
Arta de a trai in oras
Totul despre Feng Shui
Anatomie pentru miscare vol.1
Regina gafelor
Almanahul sexului
![]() |
Traversarea abisuluiAutor: Moore A. Geoffrey Editura: Trei
Comanda "Traversarea abisului" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa
Pentru a naviga in ape necartografiate este nevoie de balize care pot fi vazute deasupra valurilor si acesta este scopul modelelor in general si al modelelor abisului in particular. Modelele sunt precum constelatiile- nu trebuie sa se schimbe ele in sine, valoarea lor constand in perspectiva pe care o dau asupra unei lumi in puternica schimbare. Modelul abisului constituie un tipar de dezvoltare a pietei care se bazeaza pe tendinta oamenilor pragmatici de a adopta noi tehnologii atunci cand ii vad pe altii ca ei facand acelasi lucru. Aceasta ii face sa ramana impreuna ca grup, iar reactia initiala a grupului, ca si cea a adolescentilor la o petrecere de liceu, este de a ezita si de a privi. Acesta este efectul de abis. Tendinta este puternic inradacinata, tiparul fiind astfel foarte persistent. Ca urmare, promotorii de marketing ii pot prevedea aparitia si pot construi strategii pentru a-i putea face fata. Scopul acestei carti este acela de a-i asista in acest proces. |
|||||||
|
|
Tweet |
|
Alte titluri scrise de Moore A. Geoffrey |