Bestsellers - Revolutia in marketing, Gamble R. Paul, Tapp Alan, Editura Polirom
Categorii
Despre Romania
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Bestsellers
Noii precupeti
Talismanul Troiei
Arta cartii. Cartea romaneasca veche 1508-1700
Despre idei si blocaje
Orbitor: Aripa dreapta
Ce hacuiala!
Saptezeci de minuni arhitecturale ale lumii
Misterele din Channel Row
Stavilar la Pacific
Tot ce vreti sa stiti despre femei
Sigiliul templierilor
Cum intampinam copilul ca parinti, bunici si educatori
Chinuieste- i pe copii
Caesar Imperator
Enciclopedia drogurilor
Eragon III Brisingr
Amigdalita lui Tarzan
Dupa aventura
101 ponturi in fotografia digitala
Cunoasterea inutila
Talismanul Troiei
Arta cartii. Cartea romaneasca veche 1508-1700
Despre idei si blocaje
Orbitor: Aripa dreapta
Ce hacuiala!
Saptezeci de minuni arhitecturale ale lumii
Misterele din Channel Row
Stavilar la Pacific
Tot ce vreti sa stiti despre femei
Sigiliul templierilor
Cum intampinam copilul ca parinti, bunici si educatori
Chinuieste- i pe copii
Caesar Imperator
Enciclopedia drogurilor
Eragon III Brisingr
Amigdalita lui Tarzan
Dupa aventura
101 ponturi in fotografia digitala
Cunoasterea inutila
![]() |
Revolutia in marketingAutor: Gamble R. Paul, Tapp Alan Editura: Polirom
Comanda "Revolutia in marketing" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de consumator, mai exigent, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si de a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gandeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrand preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe langa studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor. Cuprinde capitolele: De ce o revolutie a marketingului?; Intelegerea clientilor; Revolutie prin planificare strategica si segmentare; Revolutionarea marcii; Managementul relatiilor cu clientii; De la gandirea si planificarea revolutionara la actiune; Studii de caz. |
|||||||
|
|
Tweet |
|
Alte titluri scrise de Gamble R. Paul, Tapp Alan |