Bestsellers - De la publicitate la consumator, Sutherland Max, Editura POLIROM
Categorii
Despre Romania
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Carti straine
Limbi straine
Istorie & Filosofie
Religie si Mistica
Stiinte Sociale
Carti pentru copii
Carte de colectie
Arte & Arhitectura
Calculatoare & Internet
Economie
Utile
Literatura
Jurnalism
Stiinte politice
Drept
Multimedia
Bestsellers
O vara fara de sfarsit
Teste psihologice pentru orientarea in cariera
Gradinaritul modern intr-un climat in schimbare
Eticheta de business pentru femei
Cartea de povesti a unui economist
Istoria generala a diavolului
Despre frumusete
Povestea unui mafiot
Eroi si jocuri populare
Eclipsa
Ratiuni criminale
Jocul lui Gerald
Transformarea financiara totala
Animalul inimii
Rugati-va sa nu va creasca aripi
Ce este Opus Dei ?
Forme ale geloziei
Puterea
Marele jaf
Regulile dragostei
Teste psihologice pentru orientarea in cariera
Gradinaritul modern intr-un climat in schimbare
Eticheta de business pentru femei
Cartea de povesti a unui economist
Istoria generala a diavolului
Despre frumusete
Povestea unui mafiot
Eroi si jocuri populare
Eclipsa
Ratiuni criminale
Jocul lui Gerald
Transformarea financiara totala
Animalul inimii
Rugati-va sa nu va creasca aripi
Ce este Opus Dei ?
Forme ale geloziei
Puterea
Marele jaf
Regulile dragostei
![]() |
De la publicitate la consumatorAutor: Sutherland Max Editura: POLIROM
Comanda "De la publicitate la consumator" la Libraria Noi - libraria care iti aduce cartea la tine acasa
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice- reclame celebre, campanii de succes in media- "De la publicitate la consumator" analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vanda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atat specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cat si consumatorilor obisnuiti. Contine: limitele publicitatii; monitorizarea continua: sunteti oare urmariti?; eficacitatea reclamelor amuzante; publicitatea de sezon; de ce nu ne amintim reclamele radio; internetul: publicitatea intr-o noua era; evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei. |
|||||||
|
|
Tweet |
|
Alte titluri scrise de Sutherland Max |